.

.

دریافت کد باکس خدای لیلی

خدای لیلی

روزی شخصی در حال نماز خواندن در راهی بود

و مجنون بدون اینکه متوجه شود از بین سجاده اش عبور کرد...

مرد نمازش را قطع کرد و داد زد : " هی!!!چرا بین من و خدایم فاصله انداختی ؟"

مجنون به خود آمد و گفت :"من که عاشق لیلی هستم تو را ندیدم

تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه مرا دیدی ؟"

 



نظرات شما عزیزان:

چشم انتظار
ساعت22:25---25 آبان 1393
جالب بود...
اما جای خالیه پستای "پریا" تو وبتون خیلی خیلی احساس میشه

پاسخ:چن روزیه که به وب سر نمیزنن و مطلبی نمی نویسند سعی میکنم پیام شما رو بهش برسونم... ماشالله دوستان تنهامون گذاشتن از یه طرف پریا از طرفی آخرین دختر خوب ..عادل هم که میگه درگیر دانشگاه هستم دخمل شاه پریون هم که گاه هست و گاه نیست مانده ام تنهای تنها....!!!


ترنم باران
ساعت23:01---23 آبان 1393
منتظران بدانید







اگر با آمدن آفتاب از خواب بیدار شویم







نمازمان قضاست...







«اللهم عجل لولیک الفرج»
پاسخ:ممنونم ازتون خانم باران


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت18:59---19 آبان 1393
ﮔـﺎﻫـی ﺍﻳـﻨـﮑـﻪ ﺻـﺒـﺢ ﻫـﺎ …
ﺩﻟـﺖ ﻧـﻤـﻲ ﺧـﻮﺍﺩ ﺑـﻴـﺪﺍﺭ ﺑـﺸـﻲ ..
ﻫـﻤـﻴـﺸـﻪ ﻧـﺸـﻮﻧـﻪ ی ﺗـﻨـﺒـﻠـی ﻧـﻴـﺴـﺖ !
خسته ﺍی ﺍﺯ ﺯﻧـﺪﮔـی …!
ﻧـﻤـی ﺧـﻮﺍی ﻗـﺒـﻮﻝ ﮐـﻨـی ﮐـﻪ ﻳـﮏ ﺭﻭﺯِ ﺩﻳـﮕـﻪ
ﺷـﺮﻭﻉ ﺷـﺪﻩ …


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 16 آبان 1393برچسب:عاشق,عاشق لیلی,, ] [ 21:59 ] [ ابراهیم حسینی ]
[ ]